28 januari 2008

Måndag vecka 5 2008

Då var helgen över, en mycket trevlig sådan! Vin och utgång med tjejerna i lördags, alltid lika trevligt!

Har länge letat efter nått att ha i hallen.... ett skåp, en skänk, avlastningsbord?
Just nu så ligger denna bänk ganska så bra till, finns att köpa på Epok.

Helst av allt skulle jag ju vilja hitta nån snarlika på nån loppis... så jag kan välja handtag osv. själv, och även få ner priset på den. För smakar det så kostar det, för 4990 kr så är den din.


Jag tänkte även visa ett fint litet silverfat som jag fick utav min pappa. Det står nu på mitt sängbord och är perfekt att ha smycken i! Jag älskar det!




Present till min mamma ..... ångrar nu att jag inte köpte en till mig själv också... får se vad jag kan göra åt saken! :)




Hoppas ni får en bra Måndag!
Kram Anna

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Anna!
Jag tycker din blogg är jätte fin!
Hälsningar Mamma