04 februari 2008

Måndag

Måndag och solen skiner!

Pratade med Anna på telefon nyss om att det känns som om man har legat i dvala i sex månader!! Så skönt nu när våren börjar närma sig... även om det är ett tag kvar :)

Idag är det tvättstugan som gäller.... alltid lika roligt ;) Ta tag i ett storstäd vore inte så dumt heller, men det får nog bli imorrn.

Nu är det bara två dagar kvar tills jag börjar på mitt nya jobb!! Och jag längtar!
Idag har vi.... Annatrion ;) tjuvstartat med semlor!! Jag Anna & Anna =)

Lägger in en liten bild från himmelrommet, jätte mysig Norsk "Nettbutikk" :)



Satt och slö tittade lite på aftonbladet.se nu och såg att de hade ett inlägg om "inred i vitt" kul!!Lägger in några av de bilder de hade lagt upp.



Fint tycker jag, kul initiativ Aftonbladet! :)

Det vore lite kul att se vilka det är som läser min blogg, ser att antalet besökare ökar för varje dag, skriva gärna en liten kommentar. Om du inte har någon egen blogg så kan man kryssa i rutan anonym. :)

Ett kort men konsist inlägg idag men jag hoppas du får en bra Måndag!

Kram Anna

2 kommentarer:

Anonym sa...

mycket fina bilder på vita fina och frächa saker tycker jag . nu är det läggdax kram från mamma

Anonym sa...

Skumt det där med tiderna som inte stämmer med inläggen...varken här eller i bloggen... får ta o kika på det! :)

kram anna