21 december 2008

Hanna är verkligen min pärla.... från hennes blogg:

Åh till Anna & Mattias:! Ni är så himla bra, vet inte riktigt hur jag skulle klara mig utan er! Blir alltid jätte glad när jag får träffa er, och så framför allt så har jag såå himla roligt, och skrattar jämt massa när jag är med er och det känns så himla bra! Aldrig några konstigheter, allt är så himla enkelt med er och det känns verkligen jätte bra, och det är det fina med er! Tycker om er båda såå mycke och ni är värda all lycka i hela världen!


Jag blev helt tårögd när jag läste.... iof. är Hanna väldigt duktig på att berätta för sina vänner hur mkt. hon tycker om dom... men hur gulligt va inte det här!?

Ni betyder såååå himla mycket för oss också du och Oscar, Hanna!
All kärlek till er!!

1 kommentar:

Hanna Charlotta Gustafson sa...

Tack vännen för dina fina ord! Betyder jätte mycke att få höra de!

Ni är guld värda. Hoppas nu ni får en underbar jul!

God jul på er! Puss