29 december 2008

Kuddar

Kuddar 50 x 50 cm i linne eller bomull. Olika färger och mönster, alla kuddar med unika stjärnor. Intresserad? Skriv en kommentar med din mejladress så hör jag av mig. Du kanske har egna önskemål om färger eller motiv? Hör av dig!


----------------------------------------------------------------------------------

Idag gick jag en sväng på stan, inhandlade en jätte fin skjorta till matte på MQ, handväska (till mig) =)Skjortor till pappa, 2st kuddvar (Jaa Matte, man kan säga kuddvar!! ) Matte har alltid retat mig ända sen vi träffades för att jag säger just kuddvar, ok älskling, ÖRNGOTT! =)



Kram Anna

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skapliga kuddar
Hör av dej

Anonym sa...

Jag tycker dom är jättefina, skulle vilja beställa några stycken som går i en blå ton om det går att ordna . Puss mamma